allt

"allt" är ett väldigt stort ord...

jahapp.. då var den längsta dagen avklarad då. Och matte provet som gick hyfsat bra. Men vi hade svenska först och jag blev så tjurig på Anna (våran lärare). Hon läste en text och hoppade över en del och då tapade victoria bort sig och då sa jag vart vi var. Då säger hon med väldigt irriterad ton "Men kan ni vara tysta där bak?" så att halva klassen vänder sig. Då snäser jag till baka" Men jag skulle bara såga vart vi var". Inget att bli sur över men jag belv så irriterad. Jag var på bra humör idag.. märks de?
Sen va de medicin och de var drygt för jag förstod ingenting. Sen va de lunch och idrotts teori och sen va matteprovet. Efter matteprovet var det Historia där jag inte heller fattade något.
Carro kanske ska med till Ukraina!! WEi!!
Nu är jag hungrig.
Inga läxor tills imorgon. Men har franskaprov som man inte kan plugga till.


Kommentarer
Postat av: vickz

"Jaha, nu hoppade hon över den här biten också?"

- Kan ni vara tysta där bak?!

- Jag skulle ju bara visa vart vi var!!!!





HAHAHAH :D

2009-03-10 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0