Så jävla underbar

Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Vi har sjungit i nästan 7 timmari sträck. Vi har också gjort en koreograf till jump n' Jive. Vilken koregrafi sen då.
Sen åkte jag hem och vi hade gäster. Två små söta bran. Ett som pratade om bläckfiskar vid matbordet och ett som letade efter mask i pappas arbetsrum.
Sen gick jag för att möte Anna. Lockade hit hene med smarrig efterrätt. Vi satt och spelade gittar och sjöng. De är så mysigt! Vi gör ett sammarbete för att komponera sommaren 09s "I'm Yours"! Hah.. vi kommer lyckas. Men we are stuck at the moment. Men jag sak jobba på den idag.
Vi kollade upp synonymer för kille. Då kom följande ord upp Gubbslem, pungjävel, kis, Toffel, Mansgris, Torsk. Vi bestämde oss för att ta de andra.
Jag hade iallafall väldigt roligt. Men de kasnke var för att vi, medans mamma och pappa och gästerna satt nere vid tvn, satt vid oavdukat bord med lite sprit på. Så det blev en shott eller två och ett glas vin. Smarrigt.

Jag är speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0