Let the childrens laughter remind us of what we used to be.

Det har inte riktigt arit min dag idag.
Morgonen, jag missade bussen (trodde jag) så jag tog 11 till Grindstugar och väntade där på en buss som gick tills skolan. (jag var sen så jag hann inte gå). 110 kommer och bara åker förbi. Jag blev sur och väntade på nästa buss. Kom 10 minuter försent. Svenska, medicin.. Jag fick "G-VG" på mitt prov( borde fått VG). På lunchen hände inte mycket. På idrotten hade vi avslappning. Jag blev (av)slappad av Victoria. När jag kommer upp till mitt skåp för att hämta matteböckerna så ser jag att mitt lås inte är där. WTF! Så e var borta. Men ingenting saknades i skåpet. Som tur var fick jag låna ett av Johanna. Sen köpte jag en macka som seriöst bara försvann. Jag åt inte upp den så jag måste ha tappat den eller så snodde någon den ur min väska. Jag hade servetten kvar i väskan, hur fan skule jag tappat min macka liksom?
Sen va de matte, då jag lärde mig typ 12 Pi decimaler till. På Historian tittade vi på klart på filmen vi började på förra veckan. Den var jätte hemsk.
Ukrainamöte. Visade våran "fina" presentation. Typ de. Victoria tog min smakis!
Jag vill shoppa!

Kommentarer
Postat av: maria

låter inte som en bra dag! hoppas den här dagen blir bättre :) <3

2009-03-31 @ 10:50:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0