Guitar Pro 5<3


Måndag. Skrev klart platsbeskrivningen, kollade på film. Åkte sedan till tandläkaren, inga hål. Hon tog bort lite tandsten vilket var väldigt obehagligt. Jag hade fan blod i hela käften. Nu gör de ont. Men de går väl över. Sen skulle vi dansa bugg på idrotten. Bak fram fram fram bak fram fram fram.. jag ba wtf? Fram sida bak sida ska de vara. Hon är så dålig på att dansa. Sjukt. Men jag och Carro dansade tillsamman istället. Sen va de matte. Ofokuserad matte. Nu är det historia...
Igår visade min brorsa mig ett program han hade på datorn, Guitar Pro 5, där man kunde skriva in noter till låtar med hjälp av tabs. Det går inte riktigt förklara hur man gör men jag blev kär i de. jag satt i flera timmar igår. Jag skrev in kompet till unkissed lips och började på en ny. Men jag kommer inte kunna hålla på med de så mycket eftersom jag har prov på torsdag, en labbrapport som ska vara klar på torsdag och en bok som jag inte har börjat med ska vara utläst på onsdag, 150 sidor.
 I Söndags var min släkt här. Tack för en lyckad dag!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0