I'm leavin time baby

Guten Morgen!
Gårdagen var mysig förutom att det SNÖADE!! Jag cycklade till Sara vid åtta tiden och jag blundade nästan hela vägen. Jag kunde inte se någonting. De var läskigt. Men när jag kom hem till henne så gjorde vi dipp och satte på en Beckfilm. Veck är skitbra! Sen fick jag min presten, "Updragsboken". Kul bok. Jag kommer så skämma ut mig.
När beck var slut satt vi och kollade på gamla foton och läste igenom hennes gamla kompis- och hångelböcker.
Sen skulle jag hem. Då  hade de slutat blåsa. Men jag var lite rädd så jag stressade hem som fan. Så när jag kom hem var jag helt död så jag gick och la mig direkt.
Idag har jag chillat. Har fortfarande pjamas på mig. Ikväll blir de party. Men först Earth Hour. Sen drar Anna, Sara och jag till Stenhagen.
Imorgon blir de stan med Sara och Maria.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: maria

YAY stan :) hoppas ni får kul i stenhagen :) <3

2009-03-28 @ 15:30:03
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0