I should be fighting for my love story

Ja, idag ahr dagen varit lagom. Först var de musik och de går inte. Han spelade en melodi och sa att första ackordet var C sen skulle vi skriva ut resten. Jag ba "What??". Sjukt. Jag kan inte. böl.. Aja de är bara att kämpa på.
Sen va de Fysik, Jag fattade! Woho. Jag kan säkert vara proffs på fysik om jag bara lyssnar. De gick galant idag.  Franskaprovet hade inte gått lika bra. Men jag fick G iallafall. Sen lunch med Malin och Carro. Vi hade kulpå vägen tillbaka.
Jag till Lukas:
"Du, vi har inte träffats förut men jag undrar om du vill bli far tillmina barn?"
Eller:
"Hej, har du lust att komma på lördag? Vi skulle ju kunna lära känna på varnadra?"
De ska misstolkas. Kul. Så roligt hade vi. Fast ifall ni inte fattar de så ska jag inte säga så. De hade varit lita knasigt.
Efter franskan var det Engelska prov som gick hyfsat bra. Och sen skulle vi skriva klat platsbeskrivingen. Eller iallafall kladden. De blev jag kalr med och då skulle jag läsa våra "Mytnoveller". Vi har gjort om Urban legends till noveller. Jag skrev om en tjurig tant som ska handla och tar fel vagn typ. Inspirerad av "mazarinen". Sen drog jag och Carro hem till mig och pluggade lite och käkade pasta med pesto och kyckling. Mumma. Sen sjöng jag lite. Sen va de dags för ukrainamöte. mys. Vi fick vara i personalrummet. De var inge bra tycker jag. De blev liksom klickar. Så alla satt på olika ställen. Ingen gemenskap där inte.  Sen skjutsade jag och mamma hem mitt lilla emo och hennes mamma. Så glad att de har löst sig förresten! Sen tittade jag på The mentalist. Det är bra.
De är bestämt att jag ska sjunga Miley Cyrus låt "Start all Over".
Jag har så jävla mycket träningsverk!! Jag körde riktigt hårt på skivstången medans min lärare körde 2,5kg så körde jag 17,5kg. Skit ont har jag typ överallt. Inte najs, så jag har inte gått normalt idag.
Imorgon är de min dag! De sk ajag fira med fika på stan med den snygga Malin. Hon äär en riktigt bra människa!! Hon måste fatta de! Älskar dig!
Sen ska jag sjunga men Helena Imorgon!! Wei:D Sen är de rep med Notebelles(stavning).

Grattis till ingemar stenmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0