det är som att slänga in 17kg falukorv!

Nu är jag trött. Jag har tränat i Ekeby. Själv igen. Suck.
Dagen har varit..kommer inte ihåg faktiskt. Men den har väl varit helt okej antagligen. Först va de musik där jag fick reda på vilken låt jag ska sjunga. Jag fick välja mellan Cotton eyed joe och All By myslef. Jag valde då... All By myself eftersom den är grymt fin och sen tror jag inte att jag klarar av de förstnämnda alternativet. Sen ska jag leta upp en annan låt som jag ska sjunga. De där med musikalerna kommer verkligen bli skit kul!!
Fysik.. där fokuserade jag inte.. Franskaprov. Engelska.. Prata med Freddi. Carro ska med! Woho! Sen va de svenska där vi kollade på film. Anna(vår lärare) är hopplös! Man får se 1 minut sen spolar hon fram och man får se en minut till sen spolar hon mera. Sjukt jobbigt att kolla då.
Efter skolan stannade jag och Carro och gjorde Historialäxan.Sen gick vi till bussen och jag kom hem, åt mat och åkte typ direkt. Tränade, jag tog slut, åkte hem. Började skriva min CV. Så nu har jag en sån också. Eftersom de är lågkonjuktur(stavning) så kommer jag inte jobba lika mycket med Tobbe som förut. Så nu sk ajag lämna ut min CV till alla! Moahah...
 
Nu måste jag sova s att jag inte försover mig imorgon!
puss hej!!

Kommentarer
Postat av: maria

sara vi får hitta ett annat pass att gå på! för dom passen är ju alltid fulla :) <3<3

2009-03-11 @ 10:06:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0