om du inte fanns till

tanken är svindlade framför mig gapar en avgrund..
dagen var som vilken anna dag som helst. Typ. Jag har lärt mig 28 Pidecimaler(3,1415926535897932384626433832)! Annars var den ganska "som vanligt".
Det var ju Pi tävling idag. Dom som vann kunde 780decimaler. Båda två liksom Exakt 780. Nu får dom dela på en dator. En kille kunde 351 oc han hade börjat öva i förrgår. Så jag börjar i tid. Nästa år ska jag äga alla.
Ikväll ska jag hem till Sara och titta på film tror jag. Imorgon ska jag ha mys hemma hos mig och anna ska komma och planerna är levande ljus, mat, gitarr, drinkar... Kanske ska bjuda in någon mer. Så håll utkik(vilket fult ord). Det kanske de är du som får en inbjudan i brevlådan.
Söndag är det eventuellt stan med Maria. Sen måste jag plugga också. Och träna!! De har jag inte haft tid med den senaste tiden. Så mycket annat att göra.
Sen har jag börjat chatta med en 81a som är "snäll som en chokladmuffins på insidan". Jag  har en dejt med honom i Sundsvall i sommar. Oh yes!
Nu ska jag äta mat och skryta om mina Pi skills!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: franny

knulla honom hårt då :D tiiihiii <33

2009-03-28 @ 09:58:47
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0