You can dance

mjo..
de blir bara värre för varje dag som går.
Just nu skulle jag vilja sitta här hemma hos mig inne på mitt rum med en kompis och äta Ben & Jerry's.
Jag fyller år om 2 veckor! Hihi.. Då blir jag 17. Då skulle jag få pierca tungan sa mamma förut men hon har typ ångrat sig. Men de är försent att ångra sig när man väl har sagt något. Iallafall när det gäller en sån sak. Men jag tror inte att jag kommer göra de eftersom jag har så jävla mycket med kören och musikklassen. Två musikaler. Sen är det sommaren och jag vill parta. Så.. jag vet inte.
Men dagen.. ja.. den var väl. Som de brukar. Hade ingen historia. Våran lärare var sjuk. Varför just idag? Vi behövde ju hjälp. Vi hittade ingenting om Angolanernas förhållande med Portugiserna. Och de ska vara inne klockan 4 på fredag senast. Kul kul. Vi gjorde typ ingenting på den lektionen. Vi hade prov på engelskan efter också. De gick väl bra. Sen va de lunch och musik. Sen kollade vi på Troja. Sen drog jag ner på stan och träffade Sara och jag köpte jeans tights och kaffe. De är så roligt att spendera. Nej.

Fan kärlek är inget att leka med. En fråga. Hur ofta blir man ihop med den som man är jätte  

 über sjukt galet kär i?


Kommentarer
Postat av: malin

Jag skulle inte banga på ben & jerry's med dig på ditt rum! inte på att parta heller för den delen! ;D <3

2009-03-04 @ 17:45:21
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: anna

ben & jerrys partaj jaoo. låt oss va emo för en dag

2009-03-04 @ 18:26:04
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0