ZP city

Lugn dag. Freddie mejlade om vem vi ska bo med i "Zap" aka "ZP city". Jag och victoria ska bo hos Anna Vorobjeva. Hon är 93:a och bor med sin bror mamma och pappa. Sen ska vi bo med västeråsarna när vi bor i Yalta. Jag har alltid varit emot dom men utan direkt anledning. Så från och med nu ska jag inte ha några fördomar alls och bara vara positiv (gällande det).
Jag har bara kommit till sida 97 i Tristan och Isolde och det är 145 sidor och den ska vara utläst imorgon. Och jag ska till skolan imorgon. Jag är ju trots allt ordförande. Och vi måste göra ukrainaarbetet också inklusive filmingen av klassrådet. ojoj.. mycket att göra.
Sen var de helgen? Någon?
Måste sova nu.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: maria

lust att gå på stan med mig! kanske i helgen ? <3

2009-03-24 @ 23:05:56
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0