abelli

hemma efter en lång bra dag på grönan med västeråsare och några från ukrainagänget(Fredrik, Vickzie, Christian). Sjukt värd dag. Alla var as peppa på Insane men när jag såg den ångrade jag mig. Men sen bestämbe jag mig för att åka den men då var den trasig. Fan. Nästa gång. Men de blev uppskjutet iallafall. Och alla bergochdalbanor. Allt förutom Frittfall typ. Sjukt bra dag. I sommar blir det grillfest här i Uppsala. Can't wait.
Fredag kväll blev en liten båttur med våran PMS båt. Jag sara maria erik och danne. Rökte vattenpipa och åt godis.
Lördag, sjungning på musikenshus med kören, shopping till USA med mamma. Blev ett par gladiatorskor och gula pumps och en klänning och lite mer.
Söndag, underbar dag!
När jag kom hem så visar pappa mig den nya dammsugaren som dom har köpt. De är en sån som man rengör sängar och mattor med.Så visade dom vad dom hade damsugit upp ur hannas säng. Massa kvalsterbajs och damm. Äckel..
Nu ska jag sova.
Tack för en wunderbar dag!!

Kommentarer
Postat av: franny

jag vill också till grönan :O

2009-06-01 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0