I've got me a new one...

It's over now...
Fan va tråkigt att det är över. Jag hade verkligen as roligt. Musikal är de roligaste som finns. Vi hade bara tre föreställningar. Jag tycker att vi borde ha haft minst tre till, nästa helg kanske? Sen var det de sista som treorna gjorde med musikklassen. Sjukt sorgligt:(
Jag är något grymt trött men de är så värt de. De var havit en av de roligaste sakerna jag gjort i hela mitt liv. Jag älskar verkligen att stå på scen.
Imorgon är det förresten dags igen. Då är det på grand klockan 1900. inträde 20kr. Jag vet inte om de kommer bli bra eller inte. Våran klass kommer nog låta sådär.Vi har bara övet en gång allihopa. Det är lite synd. Vi kör Love Song. Vi får ser hur det går.
Jag vill bara säga att jag är så himla glad att ni som kom och såg musikalen( Malin, Maria, Anna, Sara, Victoria, Linnea, Cilla) det betyder hur mycker som helst för mig att ni kom och kollade. pusss

Nu ska jag nog sova lite(:

Kommentarer
Postat av: malin

Klart man kommer och kollar på dig! Självklart kommer jag till grand idag också, det vill man ju inte missa ;) <3

2009-05-20 @ 15:25:57
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: Franny

du var så JÄVLA duktig :D <3

2009-05-22 @ 00:02:48
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0