Let me die, cause i'll never

jag har lust att dö.
Veckan går långsamt frammåt. Det är Tisdag. Igår var den Måndag, Mentosens dag typ. Skulle gå hem med Victoria men tog bussen istället. Tur de, för de tog henne 75 minuter hem till henne och jag bor ytterligare 15min längre bort. På kvällen skulle jag plugga. De blev lite gjort men de blev nog flera hannah montana avsnitt än minuter plugg tror jag. Suck.
Idag cyklade jag till skolan, hurtigt värre. Sen har jag varit nere hela dagen typ. The reality is cathing up. Orkar inte. De är därför jag skriver så konstigt och fel. Jag vet inte hur många jag har rättat men jag ber om ursäkt för de som finns.
Ikväll tror jag att jag ska träna med maria, om hon har tid..
Döda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0