(sn)(L)(tu)=forbidden love

I'll never sleep...
Jag har problem:
- Jag gör alla möjliga saker i sömnen(smsade Maria igår)
- Jag har "tappat bort" ett paket cigg (problemet är inte att jag saknar dom utan att jag kan ha glömt dom hos dom jag var barnvakt hos som är pappas arbetskamrat. och inte bara de, dom är på Åland och fiskar nu. Så tighta är dom. Eller så har mina föräldrar hittat dom)
- Jag har massa prov som jag är väldigt dåligt förberedd för.(Matte B, Fysik, Kemi, Franska...)
- Jag tittar på alldedes för mycket Hannah Montana(youtube)
- Jag röker för mycket just nu(men de ska snart ta slut)
- Gitarren vill inte vara stämd(nya stängar)
- Jag har fula smeknamn (Tard, Miffo, Negerbarn...)

Min helg kommer se ut typ såhär:
fredag- Mys med Sara och Maria
Lördag- Morgon, Rep till musikalen. På eftermiddagen blir det hannas vårkonsert. På kvällen ska jag på middag hos My.
Söndag- Musikal rep, PLUGG!!!!!!

Jag saknar Ukraina. Jag saknar Olga. Jag saknar Anna. Jag saknar Nikita. Jag saknar Roman. Jag saknar västeråsarna.

The best week ever
It felt like it would last forever
but everything has an end
and you might end up leaving your best friend
I felt like a winner that week
A big thing or a small
The winner takes it all


Kommentarer
Postat av: matilda

best of luck to you. haha

2009-05-09 @ 23:12:45
URL: http://baneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0