oh i wish i was

Drygish i skolish.. Jag orkar inte med skolan just nu. Och det är absolut inte in dag idag. De ända bra som har hänt är typ att jag fick ba på mina matteprov. De är jag så jävla glad över! Vg på matte B och MVG på matte A! Woho
Ikväll ska jag skriva labbrapport tror jag, men jag kommer förmodligen läsa ut Eclips istället. De är tredje boken. Sen måste jag köpa fjärde boken som är på mer än 700 sidor. Bäckerna blir bar tjockare och tjockare. När jag har läst ut den så är det slut. Men sen kommer ju filmerna. Den 20(tror jag) November har New Moon premiär. Gissa vem som tänker sitta där på första raden så nära Edward som de bara går?! Haha, lättare sagt än gjort. Jag ska försöka gå iallafall, nån som vill joina?
Igår var det tjusigt väder kan ja säga. Jag spenderade hela dagen i solen och läste typ. Gick inte till skolan..
Mni brorsa belv tydligen hemskickad från klassresan idag, vet inte riktigt varför men de får jag reda på när jag kommer hem troligtvis.
Emo me...
Tänkte bara säga en sak. Att om jag skriver om någon av mina kompisar, som jag inte snackar skit om) här på bloggen så betyder det att jag älskar den. Jag hoppas att alla förstår att bara för att jag inte lägger in massa hjärtan att de inte betyder att jag inte älskar den.
Pusss

Kommentarer
Postat av: maria

grattis till vg !:) jag vill se filmen :) <3

2009-05-27 @ 11:49:39
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0