my heart's so true

it's so easy..
Sitter och lyssnar på Start all Over och saknar musikalen. De är ju de jag vill hålla på med ingen jäkla fysik eller kemi. oj, nu bytte den till Pokémon, ännu mera musikal. saknart
Igår va de en ganska mysig dag. Iallafall halva, den halvan när familjen åkte Gokart (och träffade på john där;)) och åt middag på Java. Och såklart bandfesten hos Elsa. Det var bara synd att jag behövde gå hem så tidigt, när allt började liksom. Synd att jag är så jäkla feg också.
I fredags gick jag och Anna på musikdirekt final2. De var ganska bra. Vissa var bättre än andra.
Mina drömmar skrämmer mig. flera nätter i rad "vaknar" jag upp och så sitter han och tittar på mig. Precis som de var när jag började gilla Fredrik. Tre eller frya nätter i rad drömde jag att han bara stod och kollade på mig i sömnen. Nu har de pågått typ hela veckan.
Imorgon är de skola. Inte pepp. Men de är snart över. Fast jag har ju en del kvar bl a två labbrapporter ett prov...
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Sv: Well, jag cyklar hem från skolan ibland och tar cykeln på bilen på morgonen.. :P Cyklar du också, eller vadå? <3

2009-05-25 @ 22:33:45
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0