if we were a movie

Snart har jag fysik prov när vi egentligen ska ha matte lektion. Vi har NP i matte B på tisdag tror jag. Fy fan. Jag behöver den här mattelktionen. Fan jacob!
Men först har jag franska i 80min. Sen är de prov. Sommar skola för mig då va.
Jag har panik över ciggen som har försvuinnit. Tänk om dom ligger hemma hos dom som jag var barnvakt hos. Min pappas närmaste arbetskolega och vän. FAN! Eller så har mina föräldrar hittat dom. De skulle inte heller vara bra. Men hellre det än att dom lligger hemma hos dom andra. FAN. Sen saknar jag ett paket Lucky Strike. fan fan fan.. En vacker dag blir jag påkommen.
Fan va jag skäms över mig själv. shit..
det är den åttonde maj, om tio dagar så är det premiär för skrapan musikalen. Kom och kolla.  Biljetter bokas på Ticnet.se. 18&19 maj. Kostar ynka 50lappen.

Kommentarer
Postat av: malin

DU SKA INTE RÖKA!

2009-05-08 @ 18:23:33
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: Franny

tur att det inte blev värsta saken av det :P <3

2009-05-09 @ 10:41:44
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0