22 November 2009

Fredag:
Jag var i skolan först och sedan vid två tiden så vaccinerade jag mig( vilket jag ångrade). Sen åkte jag ner på stan med Maria vilket blv en väldigt kort sväng men trevligt som vanligt. Senare vid fem tiden åktee jag hem till henne och hon dansade lite för mig. Senare kom Sara och vi gjorde middag, kyckling med ris och tsatsiki, muums. Sen gjorde vi chokladbollar och tittade på Idol. Vid de här laget hade jag svinont i armen. Sen åkte jag ner på stan för att se New Moon med Carro och Frida. Jag mådde bara sämre och sämre under filmen. Det var så jävla synd efterosm jag ahr längtat efter den här filmen men så satt jag ändå och önskade att den skulle ta slut. Jag satt och skakade och gäspade och höll på att somna. Sen när filmen tog slut och jag ställde mig upp började allt snurra och jag mådde skit illa. Jag sprang därför mot en papperskorg och spydde. På bion. Kul. Jag skulle egentligen åkt hem till Carro dagen efter men efteersom jag mådde så dåligt så fick jag skjuts hem. Jätte synd verkligen. Vaccinera er inte!. Men jag kanske ska se den igen med Emilia:)

Lördag:
Jag vaknade upp klockan 9. Mådde väldigt dåligt. Somnade om, sov till ett. Gick upp. La mig i sängen igen och tittade på Grey's. Sen fick vi gäster men jag mådde jättedåligt. Så jag missade dansrepet.

Söndag:
Åkte till stationen för att sedan ta tåget med "De Visas Elit" till landet för att sjunga på en julmarknad(!). Det var supermysigt. Många minnesvärda misstag och roligheter. Sedan vi halv femtiden så anlände vi till Uppsala då jag och Clara gick till Jalla för en fin middag. Vi tog varsin Hamburgetallrik och snackade massor. Det var också väldigt trevligt. Sen bar de av till Musiksalen för musikklasskörrep. Det gick hyfsat bra. Men det är dags för mig att börja plugga Fysik. Nu kör vi hårt.

Nu ska jag sova! Pusssss

Kommentarer
Postat av: maria

nej men oj gumman va dålig du blev<3

2009-11-22 @ 23:02:37
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0