Ägg

För attt tydlig göra det jag skrev igår.
Den 28 November är en lördag och då ska jag sjunga en låt själv klockan 1400. Jag är den som sjunger först. När jag har sjungit så går jag hem. Så det äör inte med kören eller musikklassen.

Den 16 December är en Onsdag och då är det med Skrapans musikklasser. Jag kommer sjunga solo, köra och dansa. Och det kommer bli gryymt!!

Förra helgen så var jag och victoria på stan och träffade några killar. Då var det en, Benjamin som ville ha mitt nummer och massa skit. Och idag så skickade victoria en vänförfrågan tilll honom från min fb. Nu skriver han massa till mig. Jävla victoria!!!!

Nu ska jag jag forstätta att vara okoncentrerad på lektionen.
NSart är de musiiiiiik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0