bad romance

Måndag. Åh måndag.
Idag är det som sagt måndag och jag har haft en kort dag i skolan. Började med matte sedan lunch och sen lite idrott. Klockan ett så skulle jag till samlings salen för att prata med kommunen. Vi var kanske 25 elever från olika program och årskurser som fick svara på lite frågor om skolan. Vi sa då bland annat att datorerna var en dålig investering. De är inte så att jag inte är tacksam men det känns inte precis som att det är de som våran skola behöver satsa på. De blev en liten diskussion runt de. Datorerna används ju knappt och har bara skaffats för att locka elever. suck.
Efter skolan så drog jag ner för att träffa mina babes. Mys som vanligt. Vi gick runt och tittade på allt möjligt.
Nu borde jag skriva klart min debatt artikel som skulle varit klar i fredags men jag är mer sugen på att kolla resor till sommaren! De kommer bli awesome!:D
Dom här skorna skulle jag ju inte tacka nej till precis. As balla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0