Bad

Var ju som sagt på den där föreläsningen av Mattias Klum idag. Och ha är fan min nya idol. Hans bilder var otroliga!! Och allt han har varit med om. Jag blev helt.. förälskad. Och han var rolig också. Jag skulle kunnat sitta där och lyssna på allt han sa och berättade i flera timmar och bara njuta! Cool kille. Han visade också bilder på Världens näst största ö som nästan bara består av regnsskog. Eller bestod.. 75% av öns regnskog har huggits ner. Han var där för att visa att vi ungdomar behövdes. Allt vi gjorde behövdes. Allting betydde. Jag blev fett motiverad men vet inte vad jag kan göra för att hjälpa till.




Kommentarer
Postat av: anna

har varit hemma hos honom!

2009-11-25 @ 22:21:52
URL: http://endlesstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0