Busy woman

Tisdag.
Jag är så trött. Kom hem från et låångt dansrep för kanske en timme sen. Det var jobbigt men roligt! Nu kan jag dansa till Bad också. Eller kan och kan.. Jag kan koreografin men jag kan inte dansa. Så himla synd. Men men..
Dagen har annars varit som en vanlig skoldag. Eller 14 stycken i klassen fick IG på mattefrovet igår. och ja, jag var en av dom. Första matteproven jag någonsin fått IG på. Saaaad. Aja omprov på Torsdag.

Igår var det en kort dag i skolan. Först matteprov som gick åt helvete sen idrottslektion då vi hade styrka. Man skulle göra bland annat 200 situps, 50 armhävningar, 40 biceps curls 600 hopprepshopp.... Listan blir lång. Det var ganska kul. Jag kämpad på där. Blev nästan klar med allt. Sen för att vara extra hurtig så bestämde jag med maria att vi skulle gymma. Så medans jag väntade på henne gick jag på Victorias musikektion. Hon var muchos duktig. Sen åkte jag till F&S och väntade där en timme typ. Sen kom hon och som vi tränade. Jätteduktiga var vi! Och jag hade tofs!:P


Haha anton är i bakgrunden!:P

Jag har en busy week nu.
Idag- Dansrep mellan 1730-2145
Imorgon- Förläsning med mattias Klum, Sjunga med Helena, PLUGGA!!
Torsdag- Kör, Konsert och middag på Hijazz
Fredag-  Soundcheck på UKK, Bio med Sara (+lite shopping)
Lördag- Sjunga på UKK, kusinerna kommer
Söndag- PLUGGA FYSIK!!! sjunga i Svava, rep med musikklassen.

HERREGUD!!!!


Nu ska jag sova.
Pusski

Kommentarer
Postat av: Franny

guuud vad mycket du har att göra :O tycker nästa synd om dej oc mig :O det känns som vi träffas så sällan :O jag längtar till ett lov där både du och jag kan koppla av och träffas och leka:D <33 men bio på fredag längtar :D

2009-11-25 @ 09:51:28
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0