första advent

hallo
Nu sitter jag och förbereder mig inför en sjungning med De Visa. Vi ska sjunga i Svava 2 gånger, klockan ett och halv tre. Det kommer bli fet julstämning!
Igår var mina kusiner här. Det var mysigt och roligt som vanligt. Dom kom och tittade på mig när jag sjöng som för övrigt gick ganska bra(in a positive way). Dom åkte vid nio och då sprang jag direkt till tvn typ. Sen kom jag på att jag ville prova mina lösögonfransar så då pysslade jag med det samtidigt som jag tittade på CSI Miami. Sen började Air force one vilket verkar vara en riktigt bra film som jag började titta på men spelade in resten.
Nu måste jag skynda mig och göra mig klar så jag kan ta bussen.
Pussss

I hate that i love you so.

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Man såg nästan ingenting av fyrverkerierna ändå, det var sjukt dimmigt! Och ni var asbra i svava ;D <3

2009-11-29 @ 22:41:42
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0