fyfan vad jag inte borde gilla dig!

Idag har jag inte haft den bästa dagen ever men ganska bra ändå. Det började inte så bra kanske... jag missade bussen. Eller den körde ifrån mig. Jag stog vid dörren och sen började han köra. Han såg mig. Om inte så borde han tittat i backspegeln.
Efter att jag kommit 35 minuter försent till engelskan så lyssnade vi på nån text om nån vegan som villa att alla i hela världen skulle sluta dricka, röka, äta kött, använda ungsrenglrare, tugga tuggummi osv osv...... Crazy.
Resten av dagen gick snabbt. Skulle slutat 1630 men Kicki var inte här idag så vi fick sluta tidigare. Så jag drog hem, kollade på Gossip Girl och åkte sedan och tränade med mina brudz. Brädpass blev de. SJUKT jobbigt!! Dessutom mådde jag illa också! Aja jag bleev iallafall sjukt svettig. När jag kom hem tittade jag på CSI miami och gjorde matlåda till imorgon. Vi måste jobba med våran presenetation på lunchen imorgon.
Nu ska jag typ sova.
natti


Jag är med i ytterligare en tävling på Foki's blogg. Den här gången handlar det om en iPhone + valfritt skal från Mrgizmo. Jag hittade ett som jag föll för direkt. As coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0