hush now

Hejsan..
värdelös uppdatering. Men jag har en anledning typ.. jag var nämligen i Italien! Då tänker många sol och bad men icke sa nicke (heh) Det blev arkitektur och konst för hela slanten! Vi gick säkert 10 mil sammanlagt. Vi åt ju i och för sig ganska mycket glass och pizza. Vi var först i rom från söndag till torsdag då vi åkt till Milano. jag har köpt två väskor och en GUL plånbok!
Jag kom hem i lördags runt tre tiden. Skulle då dra på fest i björklinge vilket blev så sent att jag bangade(jag var döööd!). Fan va synd att jag inte hakade på victoria till Millan.. böhl..
Aja innan jag åkte till Italien så hade jag Maria och Sara spa kväll hos Sara. Det var otroligt mysigt. Vi gjorde egna masker. Blandade allt möjigt. Jag har alltid sjukt roligt med dom tjejerna! Älskar er!<3
Idag var jag med Maria på stan. Hon köpte en tröja från Gina som var uber gosig och sen en present till hennes mamma. Sen åt vi luch på Cupido och fikade på Wayne's. Jag köpte ingenting förutom fikat. Stolt.
Sen på kvällen så drog vi och tränade. Vi var sjukt duktiga. Hej träningsvärk!
Imorgon är de skola som gäller. Kort dag! Skönt!
Nu ska jag nog ta och sova. Måste ta tag i min blogg design också...
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0