jag vill ha fredag

trööött.
Istället för att sova eller skriva min debattartikel som skulle in i fredags så har jag tittat på Gossip girl. Jag är så duktig.
Idag har jag tränat med mina sötnosar Sara och Maria. Det blev ett Core Bosu pass. Första gången. Det var... Spännande. Jag har iallafall ingen balans vilkeet man bör ha heh.. Men de var jobbigt vilket var poängen.
Igår var jag på stan med Sara och Anna. Vi fikade och försökte planera resa inför sommaren. Vid sex tiden så skulle jag till ekeby för att dansa men när jag kom fram visade det sig att det inte var något. Madelein hade blivit sjuk. Synd. När jag gått av bussen så hade jag ingen aning om vart jag skulle gå för att hitta bussen hem. Så jag var vilse i regnet ett tag men sen tillslut så hittade jag bussen. Jag åkte till sara och fick pannkakor och vi drog sedan till mig för mys och körslaget. Ola vann! Sedan tittade vi på The day after tomorrow och sara gjorde en jätte fin frisyr på mig. Hon drog vid 12-tiden. Sedan "tvingade" min pappa mig att sitta och spela gittarr med honom fram tills halv tre.

Imorgon ska jag och samuel plus två ifrån varje klass på skolan prata med typ komunen om hur vi trivs på skolan.
Puss

Kommentarer
Postat av: franny

HAHA stackare som åkte i onödan X)<3

2009-11-15 @ 23:35:20
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0