schriller

Jag har haft så fullt upp de senaste dagarna att jag inte har hunnit skriva. Som ni kanske läste tidigare så var jag på konsert med Josefina Sanner i Torsdags. Det är en familjekompis syster. Hon var väldigt duktig. Om ni gillar singer-songwriter musik så är hon något för er! Hon finns på spoify. Men min favoritlåt med henne är den nedanför och den finns inte på spoify än. Men det kommer väl.

Igår hade jag och Sara en supermysig kväll/dag på stan. Hon kom ner vi tretiden och vi tittade lite i affärer tills jag skulle på soundcheck. Hon följde med mig. Sen hade vi typ fem timmar på stan tills Bion skulle börja. Så vi drog till gränby efter att vi hade ätit på Jalla. Där köpte vi godis och hon köpte ett diadem och en BH. Sen drog vi tillbaka till stan där vi träffade en extremt full gubbe osm ville att jag skulle bli hans tjej. Så vi drog till bion och väntade. Filmen var asbra! Mycket värd att se.
Idag ska jag sjunga klockan 2 i Csalen på UKK. Sen kommer mina kusiner när som helst. Och här sitter jag och är aaaaas skabbig. Måste. Duscha. Nu.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0