swam all across

Lördag morgon. Dunder uppdatering. katching.
Nu har jag "städat" mitt rum. Men jag är vaken. Och jag ska duscha och göra mig klar för en dag på stan med Sara och Anna.Anna har messat mig hela natten om hur jobbigt dunket i väggen är.
Igår var jag ute på landet med Carro och Frida. Super mysig kväll. Vi red på hennes häst Thincy. ÅH va de var roligt ska jag säga. Även fast de första hon gjorde med mig var att skena(började galloppera som hon ville). Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra.
jag"Frida! Seriöst vad ska jag göra??"
Frida"Sitt bak""
Jag"va?"
Carro"Jucka bakåt!!!!"
Haha...efter att vi sprungit runt på ute banan några varv och jag hade ingen kontroll så gav jag upp och tänkte "Äsch sitt kvar bara frida stannar väl henne snart". Hah... Det var himla roligt!
Sen kollade vi på Idol med hennes familj och åt glass och världensgodaste Tacos! HOn har en himla snygg brorsa:)

pusss
Sara idag smäller de!!!!!!

Kommentarer
Postat av: franny

hahaha kaladkaka:D

2009-11-15 @ 13:16:11
URL: http://duoh.blogg.se/
Postat av: franny

hahaha kaladkaka:D

2009-11-15 @ 13:16:25
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0