Vi som inte riktigt lyckats på jorden kanske får det bättre i himlen

Måndag idag då. Dagen alla hatar. Dagen D.
Min dag har iallafall varit bra. Skoldagen var kort. Efteråt drog och till stan för att träffa Anna som jag inte träffat på himla länge. Vi uppdaterade varandra och tog sedan bussen hem. Väl hemma gjorde jag lite fysik(!) och skulle precis börja laga mat när jag fick ryck och ville träna. Försökte få med mig några tjejer men ingen ville. Varken Anna, Sara eller Maria. Så jag fick träna själv. Sprang 5,3kmpå 30 min och körde lite styrka. Mycket stolt. Nu är det Ullared+te+ Marabou Vinter. Han killen, Morgan, i Ullared som jobbar på lagret är så gullig. Lätt en tia!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0