world behind my wall

hata dagen. Och marias suuuper arga blogginlägg gjorde den inte bättre. (mest humöret som dampade)
Bärjade med fysik där jag faktiskt jobbade lite. Sen var de klassråd (jag sa till dom med datorer*stolt*). Sen var de lunch då vi skulle göra klart redovisningen om kol. Jag var fett stressad och trodde vi skulle faila men Daga diggade våran presentation. Score! Så fem över ett slutade vi. Satt kvar med Carro och Frida ett tag och snackade. Sen skulle tydligen Carro spela fotboll, hon hade till och med ombyte med sig! Haha.. We're losing her! heh.. iallafall.. Jag drog då hem, bakade, tittade på TV och åkte tillbaka till stan för att sjunga. När jag var klar där så gick jag till pelle svanslöshuset och väntade på att pappa skulle komma dig. Jag kunde likagärna gått hem.

Jag ska iallafall sjunga lördagen den 28 November kl.1400 på musikenshus i C Salen. Gratis


Jag måste ju även göra reklam för årets koncert! "Skrapan minns Michael Jackson". Den kommer bli awesome. Vi kommer både sjunga och dansa så de kommer bli underhållning på hög nivå! Det är kl 1900 på Musikenshus B salen. Det kostar 60kronor.Bättre och billigare än bio. Spread the word!;)


Nu ska vi äta laxpytt.

Kommentarer
Postat av: malin

Sjunger du med kören den 28 nov? Och vilken dag är Skrapangrejen? Puss <3

2009-11-18 @ 19:43:29
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: maria

haha alla får dampa idag! :P jag kallar det dampardagen :P ny tradition! :P <3

2009-11-18 @ 22:25:04
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0