all of these lines

God morgon eller god förmiddag kanske man ska säga.
Jag är proppmätt efter att jag ätit makaroner och köttbullar och godis. Men det förtjänade jag eefteersom jag städade typ hela nedervåningen idag. Ganska skönt att få lite ordning i sitt rum.
Jag sitter och lyssnar på the story igen. Den är så bra. Jag dör. Jag ska nog ta och spela in den kanske. Appropå spela in, jag bad pappa köpa en kondensator mikrofon till mig (för mina pengar såklart). När jag kom hem står det en stor kasse från musikbörsen i hallen. När i låg ett mytt ljudkort+ mikrofon+sladd+mikrofonskydd. Jag dog lite. Och han sa de att han kunde betala det! Jag mådde lite dåligt över det. Han sa att den nya mikrofonen behövde dom här sakerna. Han är lite konstig men jätte snäll. Jag ska ut och installera och koppla in sen.
Victoria var här igår. Först hade vi "Roliga timmen" i skolan då vi tittade på The hangover och åt laktosfria bullar och popcorn. Sen åkte vi ner på stan med min brorsa och köpte jeans och drog hem. Hon åt hos oss och vi hade mycket trevligt. Hon fick känna på hur knasig min familj är.
Sitter nu och försöker göra en snygg framsida till min demo. Det går inge bra. Vi får se om jag lyckas.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0