Backa tillbaka

Dags att skriva något kanske. Vad skulle de kunna vara... Jo, jag har haft både matte och kemiprov. Matteprovet gick bra och kemiprovet gick okej. Jag tränade i tisdags och Sara och Maria åt här igår. Det va jätte mysigt. Vi gjorde massa vuxengrejer som till exempel titta på Barbie och Livet enlight Rosa, körde dansmatta och singstar. Hade jätteroligt som vanligt.
Kommande vecka:
Imorgon är det skola som gäller. På kvällen är de konsert på musikenshus med De Visa. Fri entré kl.190. På tisdag är det årsmöte med Musik klassen(med avista konsert!!). Onsdag är de fysikprov(<3) som gäller. Och på Torsdag är det årsmöte med De Visa. Och på lördag ska vi till farmor och fira hennes födelsedag. Och på Söndag åker vi till ITALIEN! Jag har fullt upp. Jag vill festa på fredag. Någon som har något förslag?

haha.. fett kortfattat inlägg.
Nu måste jag duscha och sen sova.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0