Automatisch

Detta skrev jag i lördags:
party party.
Igår var jag med victoria på konsert där diego spela. De va en orkester som spelade filmmusik och fy fan va bra de var! De var grymt! jag fick rysningar över hela kroppen. Eftersåt drog vi hem till emelée. Där blev musikmys med norrtälje killar. Sen när jag skulle hem missade jag bussen till stan ocfick springa till n annan busshållplats och vänta i 15 min. Sen var jag hemma.
idag har v städat hela huset som vanligt sedan ha rjag spenderat resten av dagen med att planera och packa inför ikväll. Ikväll blir det rock fest hos kajsa i jumkil. Och guess what? Jag får sova borta!! Jag har inte fått göra de sen dom hitta en flaska i mitt rum.

Söndags
Jag vill börja med att säga GRATTIS tll Kajsa och Henrik och tack för igår. Rockparty i jumkil. Det var jätte roligt. De kom dit 20 pers för mycket men tillsammans lyckades vi skicka ut alla. En ruta krossades och det var iskallt på natten man vafan man måste leva lite farligt.

Måndag:
Igår var det inte en bra dag. Inte någonstans. Fyfan va illa jag mådde. Men jag pluggade matte i tre timmar tror jag. Vi hade matteprov idag som inte gick toppen men vafan jag har några månader till på mig. Borde pluggat massor av kemi men icke sa nicke jag har tittat på tv och suttit framför datorn och övat på michael jackson skrik. Bra jobbat Sara!
Bilder från i lördags(tagna av maria):



Nu ska jag titta på lite mera tv:D
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0