i met someone by accident

klockan är redan 2013! herregud. Jag har suttit och skrivit labb rapport i 3 timmar typ. Kul kul. Snart är det dags för the mentalist. Det är bra. Och sen är det säsongstart av Desperate houswives idag också men de får jag skippa.
Dagen har varit ganska seg eller helt okej seg skulle man kunna säga. Vi skulle berätta om våra böcker i skolan idag. Jag har inte läst min... Anna(lärare) satt vid våran grupp hela tiden typ. Men jag smörade och hon började prata om min bok istället typ. Jag bara instämmde och log. Hehe.. Buttkisser Sara.
Slutade vid halv fem, suck. Men det gick förvånasvärt fort ändå.

Imorse blev jag väckt 07:34 av att byggubbarna borrade/ sågade i väggen i pappas arbetsrum. Det ligger nästan brevid mitt. Jag skulle egentligen gå upp 08:45. Det lät som om dom borrade i mitt huvud! Jag blev sur!! Gick upp och la mig i mammas säng. Sen när jag ska gå ner iklädd endast morgonrock och snygg morgonfrilla möter jag en av killarna i trappen. Kul.

Nu ska jag titta lite på Ugly betty tror jag.

Rock party hos Kajsa i helgen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0