Smidiga jag

hellu..
Min dag har varit bra antar jag. Försov mig och missade franskan, otur hehe... Sen kom jag typ precis när matten började och försökte smyga in utan att vikarien skulle märka de. Det gick super ända tills jag skulle kliva över deennis datasladd. Först snubblar jag och fastnar med den ena foten sen när jag försöker ta mig ur de så fastnar jag med den andra foten också! Smidigtjej_92.
efter luchen var det sedan dags för The shining på engelskan. Inte okej. Jag hatar skräckfilmer. det borde inte vara tillåtet att visa skräckfilmer i skolan.
När jag slutat gick jag och malin på stan. Vi hade muchos trevligt när vi fikade och gick runt i affärer. Sedan skildes vi åt när jag skulle till kören och hon hem. På kören hade jag trevligt som vanligt. Lämnade in min låt till helena. Hoppas.
När jag kom hem blev deet idol direkt. Jag älskar tove. Hon är grym! Jag hoppas att hon går vidare.

Nu ska jag sova. Musik imorgon. Hoppas att vi inte ska göra något typ improvisationsövningsgrej eller klappa händerna solo i fyra takter..
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

svar; Ja, precis! Helt mongo! :O

2009-10-03 @ 00:29:37
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0