i broke them all for you

Alltså Grey's. Vad kan man säga. Så jääävla bra. Men lilla georgie.. Men det behövdes något sånt. Något stort som hände. Men att alla skrattad förstod jag inte riktigt. Men i can't wait tills nästa week!

Idol. När hela juryn hade sorbrillor på sig.. fjantigt, förutsägbart, tråkigt, töntigt, inte roligt alls. Och vad var grejen men "www.glömdet.se"? Kul? Nej.
Han rasmus är ju inte så ful. Och jag tycker att erik har en skit grym röst med dom högsta tonerna? De gick inte riktigt va? eller va de bara jag? Jag tycker att juryn måste ta upp sånna saker med alla även fast dom älskar dens röst.
Sitter och lyssnar på "The story" men Brandi Carlile. Den som Moa sjöng. Den är faktiskt riktigt bra. Jag har suttit och försökt spela dn på gitarr men de går väl sådär ganska bred låt.

Jag vill skriva en låt. vad ska jag skriva om? Inget oh baby oh yeah woo... Något annorlunda. "oh baby" klara jag själv. Jag tror jag ska ta och skriva en ikväll. Är litee sugen på de och har en del känslor som måste ut.

Fan va jag saknar Ukraina och alla människor. Bella, rebecka, Fredrik, Christian Olga, Anna, Roman...  Jag vill tillbaka. Sen vill jag ju till schweiz också. Ja pratade med Kitty och hon beehöveer tydligen mig. Hennes life är "a mess". Sportlovet kanske?

nu ska jag skriva smöriga låttexter.
hej då

Kommentarer
Postat av: malin

svar; Ohno, inget sånt fusk här inte! ;P

2009-09-30 @ 22:46:55
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej



Jag läste att du var intresserad av en hårförlängning ? Är du det fortfarande för jag syr in förlängning för bara 500 spänn, så får du köpa håret själv. Blir precis lika bra som hos frisören. Hör av dig till min mail.



Kram

2009-10-01 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0