you didn't see

jag har haft ont i hela kroppen idag. Dagen har varit sjukt seg. Börjad med Fysik där jag fick reda på att vi kommer ha 3 prov vecka 42. Kul. Sen klassråd vilket var ganska värdelöst. Till luch blev det pankaka med bröd och ost(?). Efter lunchen hade daga bestämt att vi skulle ha dubbelpass i Biologi. Min grupp gjorde ingenting. sjukt värdelöst.
Att sjuunga med Helena senare gick väldigt bra. När jag kom hem tittade jag på tv innan maria kom och plockade upp mig( med sin cykel;)). Vi gick på danspass vilket var väldigt roligt.
Nu ligger jag i min säng med två olika mascaror på mig och kan inte riktigt bestämma mig vilken jag ska ta. Får de av mamma som liten present.
Imorgon blir kör och kanelknäcke:D

Kommentarer
Postat av: malin

kanelknäcke! <3

2009-09-17 @ 15:19:47
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0