Hey soul sister

gahh.. allt försvann.... orkar inte...
Jag fick punka igår, sug. Men hämtade ut den och cyklade hem efter en lång och ganska najs dag i skolan. När jag kom hem limmade jag ringarna jag håller på med(ska visa bild sen) och sen drog vi(jag pappa och erik) och tränade. frääscht.
Igår solade jag och Sara solarium. Det var najs. Jag höll dock på all blåsa bort i den där lilla lådan. Jag vill sola mera.. hehe..
 
Roligaste grejen.
Pappa hörde på radio om några forskare som hade forskat om tomater. Dom hade på något sätt kunna räkna ut hur tomater kännde eller nått. Så dom upptäckte att en tomat som ligger brevid en tomat som blir skivad så blir den stressad! hahaha...

nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: malin

älskar låten! hey soul sister alltså :)

2010-04-21 @ 11:37:45
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0