;PPPppPpPp

What's up with the weather?
Jag har iallafall ganska precis kommit hem från afro dans med sara och maria. På vägen hem i regnet spådde jag in i deras framtid och maria kommer gifta sig och döda en 65årig gubbe och sen gifta sig med hans son. She'll end up in a Sommarstuga kkandes nudlar. Sara kommer bli en crackhora och bo i de hus som alla ungar busringer på. Sen kommer hon dö när hon är 30. Shit vi spårar alltid! Älskar det och er också egentligen.
Slutade 1015 då gick jag och käkade lunch för att sen sitta och vänta på carro i två timmar medans hon skrev prov. Sen åkte vi till Ikea och äventyrade med korv och glass. Sen åkte jag till friskis och väntade ännu längre och sen hem. Nu har jag fruktansvärt ont i kroppen och ska nog ta ett bad. Väärt! Bilder från ikea kommer förmodligen upp om ett tag!
pis

Kommentarer
Postat av: franny

älskar dej med<3

2010-04-21 @ 21:37:38
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0