ta min hand, och håll den hårt

Glad Påsk!
Påskafton idag och det firades med lamm och vin. Jag tycker intee om lamm och vinet var inte nå värst gott de heller. Dagen har hur som helst spenderats väntande(i onödan visade de sig). Men jag hann med att städa rummet och resten av undervåningen, fixa cyklarna, övningsköra och skrivit och spelat in nästan en hel låt! Och allt detta bakis. Tycker att det vart mycket bra gjort av mig. Har spenderat timmar ute i "studion" och sen har jag blivit störd precis varje gång som jag blev fokuserad.
Övningskörning. Hah. Jag hade ångest innan men när jag väl började ville jag inte sluta. Men efter x antal motorstopp och fian svängar så drog vi oss hemmåt.
igår hade jag en supermysig kväll hos malin. Det var inflyttningsfest som gällde.
Ett gäng tjejer+ diverse alkohohaltiga drycker= Partey!
Väldigt rolig kväll. Vte dock inte hur den slutade då jag och Evelina tog bussen halv 1.
Nu ska jag titta på film med familjen!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0