Anna-dagen

Vilken vecka. Det sa jag redan i tisdags och då hade veckan knappt börjat. Min mobil har gått i högvarv pga biljettförsäljning och jag har varit jättestressad över koncerten och matteprovet. Men allt det där är klart nu. Koncerten gick bra, typ. Jag tycks aldrig bli nöjd... Öppen scen=fail. Alla hoppade av utom jag så jag spelade två låtar lite halvtaskigt på gitarr och sen fick jag hjälp av John, räddare i nöden, att kompa på Creep. När alla hade gått så var vi ca åtta personer kvar som skulle bära den 200stolar till källaren. Jag var på väldigt dåligt humör och att alla, förutom jag och johanna från musikklassen hade gått gjorde det inte bättre. Hela min familj hjälpte till men bara två från musikklassen.
Matteprovet var svårare än jag väntat mig så det gick sådär. Men nu behöver jag inte ha en enda mattelketion igen, vilket är lite synd på ett sätt.
Idag stannade jag hemma från skolan. Jag har nämligen sovit alldeles för lite på senate tiden och sen har jag gjort så mycket. Imorgon har jag inga lektioner så ska gå luciatåg istället!
Nu ska jag titta på ANTM 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0