Lucia

Igår var det Lucia och deet "firade" jag fullt ut. Vi gick 7 Luciatåg. Det var supermysigt och jag är inte trött på det än. Jag längtar till Julafton som förhoppningsvis kommer att firas ordentligt på en fin resturang i Kuala Lumpur. Sen längtar jag till den 21 December också för då lämnar jag landet och tar en sväng först till Turkiet i fyra timmar och sen till andra sidan jorden, Malaysia. Och då får jag äntligen träffa Emilia! Inte nog med det så får jag även slappa och ta det lugnt i tre veckor! Det ska bli så himla skönt, jag behöver verkligen det.
Idag är jag hemma och är sjuk och vet inte vad jag sak göra. Jag borde skriva min kostrapport men jag har inte instruktionerna. Får väl hitta på något annat.

PIS


Kommentarer
Postat av: malin

Du skulle bara veta vad du missade på engelskan! Vi läste dikter! Och lite mer dikter, sen samma dikter en gång till, och sen hade vi class discussion. SJUKT kul. Eller? Nej. PUSS

2010-12-14 @ 17:34:53
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0