This time of yar tends to weaken me

Åh!
Måste bara rekomendera Home for Christmas- Maria Mena. Lyssna!

Idag har vi (Skrapan Upgrade) pyntat på skolan och organiserat massor av annat julmys. Vi har bland annat spelat julmusik i elevcaféterian hela dagen. Så mysigt! Jag älskar julen, jätte mycket! I helgen ska min familj på julmarknad i Sigtuna vilket ska bli suprmysigt.
Idag har vi på eftermiddagen betat vårat garn till färgningen imorgon. Det var jätte stressigt att smälta snö och lösa upp alun opch hålla tempereaturerna på opålitliga kokplattor. Jag antar att det kommer bli mera kaos imorgon när vi ska färga.
Jag har färgar håret i helgen. Nu är jag blond igen. Det känns lite ovant men bra. Jag vill nämligen vara blond på lucia !

Signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0