alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag. Jag brukar ge lite kort och kanske någon ros eller så men i år blev de inget sånt. Utan jag var på bio med malin och såg "Valentines Day" som var en bra film men som inte var riktigt som jag trodde. Dock helt galet hur många snygga killar det kan finnas i en och samma film. Tack för sällskapet malin! Sen efter bion så skulle jag och några från klassen äta middag men vi blev bara två. Jag och Fredrik. Men jag hade jätte trevligt med honom. Vi gick först typ 14 varv runt stan för att sedan käka en mycket romantisk middag på Max. Fram mot åtta kom Zaimon och joinade oss en stund sen tog vi buss/tåg hem. Min bästa Valentines day.
Idag varf örsta dagen på Naturvetarveckan. Det innebär att hela denna vecka går åt till att gå på förelösningar och studiebesök. Det är väl helt okej antar jag. Men jag missar en om typ fysik på onsdagmorgon då jag ska till en Naprapat. Läskigt. Det ska tyligen göra ont ont ont. Men jag vill bara ha bort mitt ryggont.
Nu ska jag titta på en film och sedan vika lite tvätt.

hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: malin

Tack själv sötnos, det var mucho trevlo <3

2010-02-15 @ 19:30:58
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0