amsterdam nästa

I'm freaking out, Holland om mindre än två dagar. Det kommer bli dunder det är jag säker på. Men det kommer bli dyrt. Pappa överförde 5 tusen från mitt sparkonto till mitt kapitalkonto. Och på de blir de flygresan på 800. Deet är en del pengar. Men de kommer vara värt de. Sen har jag börjat fundera på allt som kan hända där nere. Men jag försöker inte tänka på de. Vi får uppföra oss där nere och ta ansvar och vara vuxna.
Idag har det varit en  lååååång dag. Jag kollade på klockan runt 2 och trodde klockan var dags för middag. Jag gick upp åtta för att jag skulle till naprapaten vid nio. Idag använde han armbågarna... Sen åkte jag hem och var hemma halv tio. Hann inte vara hemma länge för runt tio så skulle Hanna och mamma till Röda Korset och d ekunde jag ju absolut inte missa. Där köpte jag en väska och ett skitsnyggt halsband. Det hela gick på 65kr. I love it. Båda hänger definitivt med till Amsterdam.
Nu har jag snart packat klart. So so excited vill jag bara säga.
Om 16 minuter så fyller Sara 18! Grattis på dig sötnos! Jag älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: malin

Helt ärligt, ta det lugnt där borta. Det är farligare än vad man kan tro.. Och HÅLL IHOP! Jag var nära på att bli kidnappad av en knarkare, så AKTA ER FÖR DOM! Ha det så kul, PUSS <3

2010-02-23 @ 00:27:05
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0