Anja tog brons!

Naturvetarveckan lider mot sitt slut. Lite synd tycker jag eftersom jag har tyckt att deet har varit väldigt kul och lärrorikt.
Idag började dagen med en föreläsning om DNA-analyser i kriminaltekniska och historiska utredningar. Låter kanske tråkigt men var faktiskt väldigt intressant. Vi var tvugna att lyssna lite extra eftersom vi skulle göra en powerpoint om det tills imorgon. Resten av dagen gjorde vi powerpointpresentationer.
Och idag är det faktiskt ingen vanlig dag utan det är CARROs födelsedag. Och inte vilken födelsedag som helst utan hon fyller vuxen! Henne firade vi/jag med paket och världens godaste chokladkaka och sång såklart! Det var roligt att se hur mycket mer klassen brydde sig om carros födelsedag när jag tog bort foliet från kakformen, hehe.

Efterlyser:
Snygg, rödbrunhårig, lång, otroligt rolig och knasig tjej som jag älskar väldigt mycket. Om du sett någon med denna beskrivning ring 073-654 1203.

Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0