Anna 18 år!

Jag vill inleda detta inlägg med att gratulera Anna på födelsedagen.

Idag hade vi våran sista Michael Jackson konsert, i stora salen för 1000 av uppsalas niondeklassare. Den gick skit bra!! Jag är suuuper nöjd med dagens konsert. Med alla konserter måste jag säga. Det har varit något av de roligaste jag någonsin gjort. Det roligaste tror jag faktiskt! Det är sånt här jag vill göra! Det är bara så himla roligt. Spciellt när folk uppskattar de också. Publiken idag var väldigt bra, eller ja som uppskattade iallafall det och visade det genom applåder och skrik. Dom hade väldigt bråttom ut, men vad kan man förvänta sig av nior?
Jag vill göra mera. Nu blire rivig blues och improvisation som gäller förmodligen.

Igår var jag och Anna på musikdirekt. Jag vann en penna(?). Snåla jävel. Clara var iallafall väldigt duktig. Och det tyckte inte bara jag utan juryn också! Grattis! Unit six gick också vidare! Woho... älskade nittiofemmor!!<3

Resten av helgen har jag spenderat med rebecca och emilia!! VI HAR BETALAT RESAN TILL HOLLAND NU!! Hotellet är bokat och allt! Tack för en supermysig helg tjejer!

The way you make me feel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0