be inte om ursäkt till mig för att du är dum i huvudet

asså varför går det inte att få tag på dig?

Min dator har gått sönder. Min hårddisk har pajjat. 10 års bilder, alla mina låter(ackord+texter), all min musik, alla mina dokument allt kan vara borta. Borta!!! Jag dör. OM allt är borta vet jag inte vad jag gör. Får veta snart. Imorgon eller dagen efter det. Om det inte går att rädda något så blir det min död.

Har haft en sån där dag idag, när inget riktigt gått som jag vill. Matteprovet gick åt helvete. Engelskan gick i och för sig ganska bra.


Kommentarer
Postat av: malin

ÅH NEJ, STACKARE!!! :O Hoppashoppashoppas att du kan rädda ngt! :O

2010-02-04 @ 15:17:09
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0