Cuz im feelin good

onsdag den tionde februari tio.
Idag har jag haft en soft dag. Utvecklingssamtal idag som gick bra. Sedan musikteoriade jag lite med johanna. Vi körde rytm gehör och läsning. Det är nog de svåraste bland all teori.
Runt ett tiden drog jag till stan och träffade Emilia. Vi gick i lite affärer och satte oss och fikade. Nu vet hon allt om mig skulle man kunna säga. Det känns bra. Runt halv fyra drog vi till Nannaskolan där vi mötte up några De visa tjejor och så gjorde vi en koreografi till "feeling good". Kommer bli så himla bra!! 
Nu måste jag sova! Natti

Kommentarer
Postat av: malin

svar: hihih tack :P Är du hemma nåt på lovet eller är du ute och driver hela tiden? :P

2010-02-11 @ 22:50:22
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0