"Fettis-dagen"

N2c i djungeln. Haha skulle aldrig funka.
Vi var på botan i de exotiska växthuset och tittade på allt från orkidéer till avocado och gummiträd. Det var riktigt häftigt. Skulle kunna göra de igen.


Efter växthuset drgo typ halva klassen till stan för att käka semlor. Eftersom vi var typ 12 personer så drog jag och Frida och Carro till Café Linné Hörnan istället där de fanns lite mera plats. Där Avslöjade jag min stoa hemlighet och så käkade vi stora semlor och snackade. Carro fyller 18 på torsdag. Vuxen.
Vilket är snyggast som "skiv omslag" av följande bilder:


Denna i svartvitt


Vore tacksom för åsikter!:)
Nu ska jag gå och fixa med Carros present!!
Adjö

Kommentarer
Postat av: malin

Jag tycker den nedre, men den första var inte heller fel :)

2010-02-16 @ 20:24:04
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0